Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej
im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie (SMK)
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Prezesa Zarządu ds. Techniczno-Eksploatacyjnych Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki w Krakowie
Nasza Spółdzielnia liczy 4376 członków i posiada w swoich zasobach 85 budynki mieszkalne i 137 lokali użytkowych.
Kandydat na zastępcę Prezesa Zarządu powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne wraz z uprawnieniami budowlanymi
- minimum ośmioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku związanym z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników
- umiejętności zarządzania i administrowania zasobami mieszkalnymi
- praktyczną znajomość regulacji prawnych dotyczących zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych i znajomość zagadnień techniczno-eksploatacyjnych
- praktyczną znajomość prawa budowlanego
- doświadczenie we współpracy z instytucjami zewnętrznymi, audytorami oraz organami administracji publicznej
- umiejętność budowania dobrych relacji z mieszkańcami i przedsiębiorcami – właścicielami lokali mieszkalnych i użytkowych
- dynamiczność, rzetelność, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność
- znajomość środowiska MS Office
- umiejętność dbanie o należyty wizerunek Spółdzielni Mieszkaniowej
- brak konfliktu interesów z działalnością Spółdzielni (zgodnie z art. 56 par 3 ustaw z dn. 16 września 1982 roku – Prawo Spółdzielcze).
Oferujemy:
- ciekawe miejsce pracy położone w centrum Krakowa
- wynagrodzenie w wysokości od 8 tys. brutto w górę
- do 20 procent premii kwartalnej
Zgłoszenie aplikacyjne w formie udokumentowanego CV prosimy przesyłać wyłączenie na adres mailowy: rekrutacja@smk.krakow.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości oraz w terminie do 19 marca 2023 roku (do godziny 20:00).
Prosimy o dodanie odpowiedniej klauzuli RODO do przesyłanego dokumentu CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wybór kandydatów do II etapu procesu rekrutacji nastąpi w dniu 20 marca. W tym dniu wybrane osoby zostaną zawiadomione drogą mailową oraz telefonicznie o godzinie rozmowy kwalifikacyjnej z Radą Nadzorczą Spółdzielni, która odbędzie się 21 marca 2023 roku.
Pozostałe dokumenty niezbędne do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej …………………………….
– kserokopie: dyplomów (poświadczających wykształcenie), dokumentów poświadczających odbyty staż pracy oraz dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia i kwalifikacje
– oryginały do wglądu lub uwierzytelnione kserokopie ww. dokumentów
– oświadczenie o niekaralności
– oświadczenie o dobrym stanie zdrowia
Szczegóły dotyczące procedury rekrutacyjnej – Regulamin Konkursu
– dostępne są na stronie www.smk.krakow.pl lub do odebrania w siedzibie Spółdzielni w godzinach pracy sekretariatu.